1. Zasięg dostaw

   Produkty dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.

2. Sposoby dostawy

   Produkty dostarczamy według Twojego wyboru:

   - kurierem,

   - do paczkomatów,

   - do punktów odbioru (Poczta Polska, Żabka, Ruch, Orlen i inne),

   - do naszego salonu – ich listę znajdziesz na stronie [x-kom.pl/kontakt](https://www.x-kom.pl/kontakt).

3. Dostawa przez partnera

   Niektóre produkty mogą być dostarczane za pośrednictwem naszego partnera. Nie wpływa to na Twoje uprawnienia związane z zakupem i reklamacją.

4. Termin dostawy

   Zakupy dostarczamy w ciągu 10 dni roboczych. Jeśli termin dostawy produktu będzie dłuższy, podamy przybliżony czas dostawy w opisie tego produktu w naszym sklepie.

5. Odbiór przesyłki

   Przy odbiorze przesyłki, potwierdzasz jej odbiór swoim podpisem lub przez system paczkomatu. Od momentu odbioru przesyłki, będąc konsumentem, stajesz się właścicielem produktu i ponosisz odpowiedzialność za jego uszkodzenie lub utratę.

6. Uszkodzenia przesyłki

   Jeśli zauważysz, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona lub niekompletna (nawet jeśli opakowanie nie jest naruszone), zgłoś reklamację przewoźnikowi, co ułatwi procedurę reklamacyjną.

   - Dostawa kurierem:

     - Zgłoś reklamację bezpośrednio do przewoźnika – najlepiej spisując z kurierem protokół stanu przesyłki. Reklamację u przewoźnika możesz złożyć w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki.

     - Skontaktuj się z nami (najlepiej w ciągu 24 godzin od odbioru przesyłki) przez formularz na stronie www.slodkifant.pl

   - Dostawa paczkomatem:

     - Zgłoś uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu.

     - Umieść uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce paczkomatu i zamknij ją zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu.

     - Zgłoś reklamację właścicielowi paczkomatu zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu lub skontaktuj się z nami przez formularz na stronie www.slodkifant.pl

7. Podział przesyłki

   W przypadku zakupu kilku produktów, możemy podzielić je na mniejsze przesyłki. Koszt dostawy podany w podsumowaniu zamówienia nie ulegnie zmianie.

8. Świadczenie zastępcze

   Jeśli nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, możemy zaproponować inne produkty o takiej samej jakości, przeznaczeniu i cenie (świadczenie zastępcze). Możesz zdecydować, czy przyjmujesz te produkty, lub odstąpić od umowy.

9. Cennik dostawy (podane poniżej ceny brutto uwzględniają 23% VAT):

InPost Kurier InPost Paczkomaty Kurier DPD DPD PickUp
18,99 15,99 16,99 15,99